2012. július 19., csütörtök

Twilight Drawings & Tattoos

Halihó!



Már régóta gondolkoztam egy ilyen poszton, de csak most sikerült eljutnom odáig, hogy írok is róla Nektek. A mai bejegyzésben különböző szuper tehetséggel megáldott emberek munkáit fogom bemutatni Nektek.
Sajnos nekem semmi tehetségem nincs sem a rajzoláshoz, sem pedig az egyéb kreatív dolgok megalkotásához,ezért soha nem is próbálkoztam vele hosszabb távon, de némely alkotást ámulattal figyelek és csodálok. Ez főleg a tetoválásokra igaz. Valamikor a közeljövőben én is szeretnék egyet magamra varázsoltatni, csak mivel még nincs konkrét elképzelésem, így inkább még várok vele. 
Mindig is az volt a véleményem, ha egy tetoválást szeretnél, azt ne társadalmi nyomás vagy az éppen aktuális trend hatására készíttesd, mert később ezt valószínűleg megbánnád. Tisztában kell lenned vele, hogy mi az amit egy örök életre viselni fogsz. Előtte tervezd meg, képzeld el magadon vagy akár ki is próbálhatod és csak ezután dönts. 
Ezért én bármennyire is szeretem a Twilightot, nem hinném, hogy életem végéig képes lennék magamon viselni egy-egy ilyen feliratot, vagy egy gondosan elkészített tetoválást a hátamon Edward arcképével...már a gondolat is bizarr, számomra legalábbis mindenképpen. Persze vannak diszkrétebb és kevésbé extra lehetőségek is, de nem tudom, hogy azok az emberek, akik ezeket viselik belegondoltak-e már, hogy oké ez rendben is van, hogy rajonganak érte és ez a jelen korban trendinek számíthat, de vajon később mi lesz? Akkor is olyan büszkeséggel mutogatják majd az unokáiknak egykori vámpírhősüket? Számomra ez nagy rejtély, de ahhoz kétség sem férhet, hogy gyakorlatilag mindegyik nagyon kidolgozott és nagy elismerés a készítőiknek, mind a türelem, mind pedig szaktudás és kézügyesség terén.


A rajzoláshoz annyit fűznék hozzá, hogy nekem a tudásom és a kreativitásom az leragadt egy körülbelül 4 éves gyerek szintjén, úgyhogy akár egy ember, akár egy állat ábrázolása nagy fejtörést okoz, mivel a pálcikaembernél többet soha sem sikerül kihozni "műveimből". Ráadásul talán egy picit szkeptikus is vagyok így a neten talált képek alapján, mert ma már szuper programok vannak, amivel egy egyszerű fotóból élethű rajzot készíthetünk. Ezeken azonban látszik, hogy egy-egy emberke hosszú és fáradtságos munkával, a saját kezével készítette. 
De őszinte leszek, ez a fajta művészeti vonal nem is igazán vonzott soha, inkább a könyvek, az írás világa az, ami megfogott és teljesnek érzem magam benne. Persze bőven van még hova fejlődni, de nagyon igyekszem és minden lehetőséget meg is ragadok. Jó sokat reménykedek és küzdök a céljaimért, nagy szerencsémre egy kiegyensúlyozott családom van és a világ legjobb barátai, akikre bármikor számíthatok és bármikor kérhetek segítséget is.  Mindenből megpróbálok előnyt kovácsolni és nem hagyom, hogy mások befolyásolják a kedvemet és a terveimet. 


A képekre visszatérve,most csak néhányat válogattam ki, amelyek nekem nagyon bejöttek de persze rengeteg más képet találtok, ha rákerestek és lehet, hogy esetleg pont egy ilyenbe szerettek bele. 
Ha esetleg így alakulna, nagyon szívesen fogadunk egy-egy beszámolót képpel mellékelve.


Rajzok:




































































Tattoos:

















































































































xoxo: Rose






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése