2012. július 30., hétfő

Italozás Nikki Reeddel


Egy rövid interjút olvashattok Nikkivel, aki a Samsung Galaxy S III partiján vett részt a napokban. 
Nikki szokás szerint ragyogóan nézett ki és a haja is szuperül illett a visszafogott öltözékéhez.
Íme:

Italozás Nikki Reeddel


1.Miután rengeteg időt töltöttél a Twilight-filmek forgatásával, észrevetted-e magadon, hogy hatással van rád Rosalie karaktere a való életben is?

Az egyetlen ilyen alkalom,amikor ez történik az akkor van, amikor összejövünk valahol vagy éppen forgatunk és az emberek kiszemelik maguknak Rosalie-t. Ilyenkor azt érzem, hogy meg kell védjem…Mindig kíváncsi voltam arra, hogy az emberek miért találgatják azt, hogy ki kinek a barátja és kinek kivel van konfliktusa. Aztán rájöttem, hogy azért, mert azt nézik, hogy a karaktereink mit csinálnak, érted mire gondolok? Ez egy kicsit bizarr, de valójában nagyon izgalmas.

2. Múlt évben feleségül mentél Paul McDonaldhoz, akit az emberek az American Idol-ból ismerhetnek. Milyen érzés friss házasnak lenni?

Amint látod Paul most is itt van velem. Az emberek azt gondolják, hogy ő csak utazgat velem mindenhová, ahová megyek, de azt nem tudják, hogy amíg turnézott, addig én 33 különböző városban jártam nélküle. Szóval ez mindkettőnk részéről nagyon jól működik és szerintem nagyon fontos, hogy a másik személy legyen az elsődleges fontosságú az életedben.



3. Honnan tudtad, hogy ő az Igazi?

Egyszerűen csak tudtam! (mosolyog)


4.Szóval ez szerelem volt első látásra?

Igen! Nos,az első pillanatban, amikor először találkoztam vele, akkor nem tudtam ,de pár napon belül teljesen biztos voltam benne. Az anyukám a tipikus reménytelenül romantikus típus, habár ő és az apukám elváltak, amikor 2 éves voltam. De ő teljesen hisz abban
- nagyszülei és a szülei miatt-, hogy amikor megházasodsz, az a kötelék örökké erős marad. Ezért ő mindig utálta, amikor azt mondogattam, hogy soha nem megyek férjhez és soha nem lesznek gyerekeim.(nevet) Biztos vagyok benne, hogy egy része ezeknek a saját indulataimból és abból jött, hogy láttam elválni a szüleimet, de amint találkoztam Paullal azt mondtam: „Azt hiszem feleségül megyek hozzá.” Erre anyu: „Mi? Megkérte a kezed?” Ezt válaszoltam: „ Nem, csak gondolom.” (nevet)




5. Mi az egyetlen bűnös élvezeted?

Ó istenem, az a szörnyű tévé. És ez egy új függőségem. Nem tévé és rajzfilmek nélkül nőttem fel . Paul és én nagyon belejöttünk a Dance Moms-ba .(Magyarul Táncoló Anyukák lenne, de angolul jobban hangzik szerintem -a szerk.-) Egy nap Paul nélkülem volt valahol és az utcán megpillantotta az egyik anyukát a műsorból, aztán gyorsan felhívott, hogy elmondja nekem is. (nevet)


6. Híres emberként olvastál valaha celeb magazinokat?

Valaha volt egy szabályom, miszerint csak akkor teszem, ha repülőtéren vagyok mert az olyan, hogyha már itt vagyok és van 40 percem az indulásig, csak állok és olvasok. Most már a hét minden napján repülőtéren vagyok, egyszóval mindig. Szóval nem hiszem, hogy ez ma már jó indok erre.  Megpróbáltam leállni ezzel, mert a legtöbb infóval te rendelkezel arról, hogy valójában mi folyik a celebvilágban. Ráadásul ez nem is érdekes több, mert rögtön legyintesz egyet és azt mondod: „Ó hát ez nem is így történt és ez nem is igaz!”.



7. Hogy maradsz ennyire csinos?

Mi nagyon aktívak vagyunk. Három éve leszoktam a dohányzásról és erre nagyon büszke vagyok, mert úgy érzem ez volt a legnagyobb teljesítményem. 12 éves korom óta nagyon komoly dohányos voltam. Emiatt nem voltam túl mozgékony. Fiatalabb koromban gimnasztikáztam, de azokat az éveimet, amelyekben fontos lett volna, nem voltam egyáltalán aktív és nem is mozogtam soha. Nem törődtem ezzel és észre sem vettem addig, amíg idősebb lettem és komolyabb hatásai lettek az egész fizikai állapotomra. Ezért az utóbbi 3 évben rendszeresen mozgok. Paul és én együtt kapcsolunk ki és együtt mozgunk. Közösen sétáltatjuk a kutyáinkat, pilatesre járunk és gyakran biciklizünk is. Megpróbálok mindkettőnkre főzni, de amikor nem jut rá időm, akkor az anyukám főz helyettem, ugyanis velünk lakik egy saját kis házban. Imádom a házias ízeket!

8.Van kedvenc ételed, amit szeretsz elkészíteni? 

Múlt este, mielőtt ide jöttünk volna, barna rizst lencsével és sült hagymával főztem, amire szója szószt öntöttem, megszórtam borssal és reszelt répával….Az anyukámmal megkíséreltünk lencsés cipót készíteni, de nem igazán sikerült. (nevet)



9. Amikor szórakozni vagy különböző eseményekre mész, mint például most a  Studio Paris-ben a Samsung Galaxy S III rendezvénye, milyen koktélokat választasz?

Nem igazán szoktam inni. Ha valamit iszok, az általában egy-két korty sör. Ez eléggé furcsa, mert számos kicsapongó partiállatot játszottam már, de én nem vágyom erre. Igazából szerintem tudat alatt összekapcsolod a kettőt,mert ezt csinálod a filmekben is.  Szóval nem túl sokat beszéltem erről, de nem régen elkezdtem, mert frusztrált lettem ettől. Soha nem voltam nagy ivós.

10. Hogyha megihatnál bárkivel egy pohár italt, ki lenne az?

Azoknak a dolgoknak a fényében, amik velem történtek Nora Ephron-t mondanám. Sok nő, akit ismerek és akire felnézek szoros kapcsolatban áll ezzel a  hölggyel. Azt érzem, hogy eljutottam arra pontra az életben,ahol megbecsültnek és értékesnek érzem magam. Nora rengeteg nőt inspirált és hasznos tanácsokkal látta el őket, akárcsak engem. 


xoxo: Rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése