2012. augusztus 18., szombat

Mackenzie Foy interjú és új képek


Egy szuper interjút olvashattok Mackenzie Foy-yal, aki az MTV News-nak nyilatkozott.
Alatta pedig jobb minőségű képeket láthattok a filmből, néhányat már a Facebookon is posztoltam korábban.

MTV News: Mit gondolsz erről az őrületről, amit az egész promóció alatt átéltek? A Comic Con-on úgy tűnt remekül érzed magad és kiválóan megállod a helyed ebben a helyzetben.

Mackenzie Foy: Ez számomra szórakozás. Mivel ez az első filmem, ezért nem csináltam még ilyet és nem vettem részt hasonló eseményeken. Ez jó móka!

MTV: Láttad már a kész filmet? Mit gondolsz, megengedik majd, hogy megnézzétek az egész filmet?

Foy: Nem, még nem láttam, de már alig várom. Hogy őszinte legyek nem tudom mit fognak majd engedni, hogy lássunk belőle.

MTV: Mit szólsz a filmet reklámozó tárgyakhoz pl. poszterek, pólók, uzsonnás dobozok vagy játékfigurákhoz? Láttál már valamilyen Renesmee-témájú tárgyat?

Foy: Nem láttam, bár nem is tudtam, hogy készítenek ilyeneket, de ez egy klassz ötlet lenne.
Tök jó lenne, ha lehetne egy saját babám a filmből és azt mondhatnám: „Nézd csak,saját magammal játszok!”  Ja és egy uzsonnás doboz is jól jönne.

MTV: Amellett, hogy tudod, hogy a filmben és a könyvben hogyan végződik Renesmee története, tudnál-e egy saját happy end-et Renesmee számára, és mi lenne az?

Foy: Nem igazán gondolkodtam ezen, de jó lenne, ha boldog lenne és normális élete lehetne.

MTV: Már amennyire lehet normális élete egy kislánynak, akit vámpírok és vérfarkasok vesznek körül.

Foy: Igen…(nevet)

MTV: Renesmee bármilyen, csak nem átlagos. Tudnál mesélni a különleges képességéről, és arról, hogy Billy Condon rendezővel hogyan forgattátok le azokat a jeleneteket, amikor az  erődet mutatjátok be?

Foy: Persze. Renesmee képessége az, hogy amikor megérint gondolatokat küld az agyadba. Fontos tartanod vele a szemkontaktust, amikor hozzáér az arcodhoz.

MTV: Melyik színésznek volt a legjobb megmutatni Renesmee erejét a filmben?

Foy: Nos,a legjobb ilyen jelenet Mr.Michael Sheen-nel (Aro) volt forgatni. Ő egyszerűen bámulatos. Nagyon-nagyon remélem, hogy majd egyszer megint együtt dolgozhatunk.

MTV: Értem. És milyen volt a forgatáson? Egy igazi vicces figura vagy olyan komoly,mint a filmben?

Foy: Nem gondolom, hogy bármelyik is. Inkább csak szuper aranyos volt.

MTV: Beszéljünk egy kicsit a sminkekről és a jelmezekről, amit a filmben használtak.
Melyik öltözék tetszett a legjobban és milyen sminket kellett viselned?
Foy: Egyértelműen a Volturi, mert őrületesen néznek ki a fekete és piros köpenyükben és bennük van az igazán vészjósló vámpír kinézet. Nekem barna kontaktlencséket kellett viselnem. Valaki mindig segített berakni nekem. Mindig attól féltem,hogy véletlenül rosszul teszem be és megszúrom a szememet vele. Amikor először megkaptam őket jó pár próbálkozásba telt, hogy helyesen tegyem őket be, de egyszer egyedül is sikerült. Nagyon büszke voltam magamra.

MTV: Bármelyik színész, aki vámpírt alakít, segített neked vagy adott tanácsot, hogy hogyan viseld a kontaktlencsét?

Foy: Nem mondanám igazán tanácsnak, de emlékszem volt egy sátor, ahol a vámpírok megkapták a sajátjukat. Felfelé kellett nézniük, közben piszkálták a szemüket és úgy tették be. Elég ijesztő volt…

MTV: Szóval a Breaking Dawn őrület közepén és a forgatások mellett van időd élvezni a nyarat és átlagos gyerekként tölteni azt?

Foy: Naná. Tegnap például éjszakai fürdőztünk. Nagyon jól éreztem magam.


XOXO: Rose













   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése