2011. június 22., szerda

Fallen könyvsorozat

Fallen/ Kitaszítva

Egy újabb vöröspöttyös könyv. Nos teljesen véletlenül találtam rá erre a könyvre az interneten. Érdekesnek találtam és neki láttam többet megtudni róla. És találtam egy linket, ahol elolvashatjátok ez első néhány oldalt. Hátha így kedvet kaptok hozzá elolvasni. Olvastam róla egy nagyon érdekes kommentárt, miszerint : "szép könyvek belül üresek, ez a regény egyszerűen kívül belül fantasztikus"

A link:

Ismertető:
Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani... A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet.

Nekem ez a néhány oldal elolvasása annyira nagy kedvet csinált, hogy úgy gondoltam, mihelyst egy könyvesbolt közelében leszek meg is veszem azt.
Nem csak ez az egy könyv van Lauren Kate-től. A Fallen sorozat már sok országban elterjedt.
Az első könyv, amely megragadja az embert: Fallen. A második, ami tovább mozgatja az emberek agytekervényeit: Torment. A harmadik, amely talán megoldást nyújthat: Passion.


15 megjegyzés:

  1. Szia ! Eltudod nekem küldeni pdf ben ?

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Itt az e-mailem : bodboglarka4@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem is el tudnád küldeni mind a 3-részét? Az e-mail címem:vvikije68@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia!A 4.rész már megjelent magyarul?És ha neked már megvan eltudnád nekem küldeni?Előre is köszönöm.Az e-mail címem: hajdu.zsuzsa75@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Az email címemre a 4. 5. részt eltudnátok küldeni, ha meg van pdf formátumban?

    Köszönöm szépen!!! macsu02@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nemrég talatalá ezt a könyvet.Neked az mind az 5 rész meg van magyarul pdf-ben?Ha igen, lennel kedves elkuldeni nekem, legyszi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E-mail: szabobiankamartina@gmail.com

      Törlés
    2. Szia.
      Ha neked át lett küldve, nekem is átküldenéd?
      Köszi előre is
      podsarah@gmail.com

      Törlés
  7. Szia.
    Nekem pdfben csak az első rész van meg.
    El tudnád küldeni nekem a többit e-mailben pdfben?
    podsarah@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia! Éltünk küldeni pdf-formátumba az összes részt, ha megkérlek szépen?

    vasziemoke67@gmail.com

    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  9. Szia. Én is nagyon hálás lennék ha megkaphatnám mind pdf-ben.
    Köszönöm ha elküldöm mind.
    jucc87@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! nekem is valaki eltudná küldeni a könyveket előre is köszönöm
    zsoka180gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok !
    Eltudná küldeni nekem is valaki?
    E-mail: sevelin343@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés