2011. június 2., csütörtök

Bocsi

Sziasztok!!!
Bocsi, hogy eddig nem jelentkeztem, de elég sok dolgom volt és kicsit háttérbe vonultam. De már itt vagyok és csak veletek meg a bloggal foglalkozok 100%-osan.
Persze nem feledkeztem meg rólatok és folyamatosan írom a saját történetemet.
A címe „Egy új élet kezdete”. Hamarosan olvashattok egy kis ízelítőt is belőle. Lassan végzek a 4. fejezettel is, de majd egyben felrakom az eddigiekkel, ha kész lesz. Pár képet már láthattok a szereplőkről, ha megnézitek az oldalsávot.
Ahogy Marie Anne is írta meghirdettünk egy versenyt, melynek címe: Legyél te a hónap múzsája!! Nem kell mást tenned, mint a bejegyzéseinkhez hozzászólást írnod. Aki a legtöbb/ legtartalmasabb/ legjobb hozzászólást írja, az kaphatja meg „A hónap múzsája” címet. Marie Anne-nel közösen fogjuk értékelni és bírálni a hozzászólásaitokat.
A verseny további részleteit az előző bejegyzésekben olvashatjátok.
Sajnos Marie Anne most egy kis időre (2 hónapra) elutazik, de én itt leszek nektek és próbálom pótolni őt, amennyire csak tudom és igyekszek gyorsan írni, hogy legyen bőven olvasnivalótok a nyárra!
Érezd jól magad Marie! És siess vissza!!! :D:D
Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése