2011. június 5., vasárnap

Előzetes

Hali!!!

Igaz egy kicsit megkésve, de itt egy kis bevezető a történethez, amit ígértem!

Előszó
Mindig is olyan lány voltam , aki szeret álmodozni, és nem a valóságban élni. Mint minden embernek, nekem is vannak álmaim. Gyerekként mindenki űrhajós, kalóz, hercegnő vagy a Mikulás szeretne lenni. Persze ez így van rendjén. Kiskoromban én is sokszor elképzeltem azt, hogy én vagyok az a szerencsés valaki , akibe egy véletlen folytán beleszeret a királyfi és a fehér lován elvisz a királyi palotába, ahol összeházasodunk és boldogan élünk amíg meg nem halunk. Szeretem magamat álomvilágba ringatni. Sajnos azonban az idő múlásával, az élet megtanított arra, hogy nem minden jó és szép ezen a világon. Sőt vannak egészen bonyolult és rögös utak, hogy álmaink valóra válhassanak. Most elmesélem az én történetemet. De kezdem a legelején...

1 megjegyzés:

  1. szióka
    Nagyon jó lett az ízelítő. Bocsi csak eddig nem volt net és ezért nem írtam. De majd bepótolom.
    Millió puszi: marie

    VálaszTörlés