2011. június 12., vasárnap

Még egy új könyv

Hali Mindenkinek!!!!
A minap épp a Sugárban sétálgattam, amikor a Bookline Könyvesbolt kirakatában megpillantottam az újdonságok között A lány és a farkas című könyvet. Nem gondolkoztam, azonnal bementem és megvettem.
Bár még nem láttam a filmet, de nagyon sok jót hallottam róla. Ezért gondoltam, hogy először elolvasom a könyvet és csak utána nézem meg a filmet. A könyv írónője Sarah Blakley-Cartwright.
A könyv borítóján már messziről észrevehető a tipikus „vörös pötty”, melyet azok jól ismerhetnek, akik olvastak már hasonló könyveket (gondolok itt a Twilight-ra és más egyébre). A borítón egy a filmből való jelentet van, amin épp Valerie-t láthatjuk a téli, rémisztő erdőben sietni a már jólismert „Piroskás-kabátban”. A képen kívül feltűnik még valami más is. A cím alatt a következő felirat található: Catherine Hardwicke előszavával.
Nos, mint tudjuk Catherine rendezte a Twilight-ot is. A könyv puha és keménykötéssel is kapható.
A könyv borítója:
Egy kis ízelítő a könyvből:
A faluban megkondul a harang egyszer, kétszer, háromszor – valakit megöltek.
Negyedszer is megszólal...
A gyilkos a Farkas.

Amikor még a falvak olyan kicsik voltak, hogy mindenki ismert mindenkit, egy kislány harcolt, hogy meglelje a maga útját. Valerie nem „jó kislány”. Amikor a helyi vérfarkas kiszemeli magának, Valerie-nek lehetetlen döntést kell hoznia. Senkihez sem fordulhat, miközben választhat a rákényszerített házasság, és a szökés között igaz szerelmével. Az apja a helyi iszákos, az anyja irányítani akarja, és a többi lány – ők gyorsan boszorkánynak kiáltják ki. Ki menti meg Valerie-t? Meg tudja menteni saját magát?
A klasszikus gyermekmese lebilincselő újragondolásában nehéz lehet megtalálni a happy endet.
Pár link, amiről megrendelhetitek a könyvet:

És ha valaki még nem látta volna a filmet, akkor itt megtekintheti az előzeteseket:

A film szereplői:
Amanda Seyfried (Valerie)
Shiloh Fernandez (Peter)
Gary Oldman (Solomon atya)
Max Irons (Henry)
Lukas Haas (Auguste atya)
Billy Burke (Cesaire)
Virginia Madsen (Suzette)
Michael Shanks (Adrien Lazar)
Julie Christie (Red nagyanyja)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a könyvajánlás. Tök jó a könyv, bár még nem olvastam, már gondoltam, hogy kellene. Sokan ajánlották. De a film oltári, tényleg érdemes megnéznie mindenkinek. És aki Twilight rajongó annak szerintem ez is tetszeni fog. Aki eddig nem szerette a Piroska és a farkas mesét, most ezzel a kedvence lehet.

    VálaszTörlés