2011. június 27., hétfő

Könyvkritika!

Fallen
Első gondolatom a könyv elolvasása után az volt, hogy a következő részét akarom olvasni. Kevés volt, többet akartam. A második gondolatom, hogy ez egy olyan könyv, ami szerintem: A biblia egy részének modern fantasy változata tinédzserek számára. De nem akarok ezzel senkit sem megsérte. Ez csak egy vélemény.
De ami nagyon fontos!! Imádtam. A tippelgetéseim, hogy mi fog következni a következő oldalon, fejezetben nem mindig váltak be. Teljesen eltérő választási lehetőségeket kaptam, mint ami a könyvben szerepelt. Lauren Kate valami remeket alkotott, egy olyan művet, ami az olvasót arra készteti, hogy olvassa tovább és tovább, amíg véget nem ér. Mi több, olvassa el a következő könyvet is, hogy megtudja Luce és Daniel élete hoy folytatódik tovább. Ki fog győzni... Legalábbis engem ez az érzés járt át, amikor a könyvet olvastam. És igen, vannak benne olyan részek, amik kicsit vontatottak, de még így is megéri olvasni!!

Sok olyan kritika érte a könyvet, - jó és rossz szándékkal egyaránt - hogy nagyon is Twilight utánzat. Az elesett lány, a szívdöglesztő, távolságtartó fiú, az új "iskola" és egyebek... Egy dologban én is egyet értek: Vannak benne hasonlóságok, de egyáltalán nem ugyan az. Teljesen más a szemszög a természet feletti lények, Luce természete (bár a makacsságukban megegyeznek, ami végülis szükséges).

Sajnos a Fallen 2. részét még nem lehet magyarul megvásárolni, arra még várnunk kell. De addig is jó olvasást mindenkinek az első részhez!! Mindenkinek nagy szeretettel tudom ajánlani a könyvet!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése