2011. május 31., kedd

Hónap múzsája

Legyél te a hónap múzsája!!

Szeretnék egy versenyt hirdetni:
Nincs más dolgotok, mint a bejegyzésekhez hozzászólást írni. A nyertes az lesz, aki a legtöbb és/vagy a legjobb hozzászólást írja. Közösen bíráljuk el (én és Rose), hogy kit fogunk a hónap múzsája címmel illetni, valamint ki kapja meg a friss fejezetet 1 nappal korábban, mint ahogy közzétennénk.  
A múzsa szerintem az, aki lelket önt belénk, mikor már nincs kedvünk vagy épp ihletésünk az íráshoz. Vagy el vagyunk szontyolodva a bejegyzés népszerűtlensége miatt. De az is lehet múzsa, aki a bejegyzést jószándékúan bírálja. Itt arra gondolok, hogy valaki pl. olyat mond, hogy "Nekem jobban tetszene a történet, ha xy nem lenne folyton a középpontban, de azért jó lett így is" Mert ez egy építő vagy megfogadható kritika. De pl. ezt nem tudnám semmilyen kritikának sem elfogadni, legfeljebb rossz szándéknak: "Hát ez szörnyű lett, szerintem inkább hagyd is abba az írást, mert ez neked nem megy" Sajnos ilyen is előfordul, bár nem nálam (ezt most lekopogom). Szerintem ez a szörnyű, hogy valaki képes ilyet írni.
Na mindegy ezek is csak elképzelések, nem feltétlen ilyenekre gondolok.
Sok sikert mindenkinek!!
Ui.: a verseny akkor indul, amikor felkerül az oldalra a novella, mert utána már jön is majd a többi fejezet Rosetól. :)
Puszi mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése