2011. május 22., vasárnap

Rosalie

Hali Mindenkinek! Rosalie Hale vagyok és mostantól kicsit besegítek Marie Anne-nek a blog szerkesztésében. Marie Anne eléggé elfoglalt lesz az elkövetkezendő időkben, ezért megbeszéltük, hogy segíthetnék neki. Igyekszem minél több és tartalmasabb bejegyzést írni, bár nem ígérhetem, hogy kezdetben olyan jó leszek, mint Marie Anne. Ezért mindenkitől előre bocsánatot kérek. De remélem, azért hamar beletanulok ebbe is. :)
Én is nagyon szeretem a vámpíros és a hasonló témájú dolgokat. Azonban bejegyzéseimben megpróbálom majd különböző oldalaimat is megmutatni. Ezalatt azt értem, hogy nem mindig a tipikus „vámpírsztoriról” olvashattok majd. Ezenkívül próbálok folyamatosan érdekességekkel és újdonságokkal szolgálni Nektek.
Remélem tetszeni fognak a bejegyzéseim és örömmel várom véleményeiteket, észrevételeiteket! :)
Rosalie

2 megjegyzés:

  1. Rose köszi szépen, hogy bemutatkoztál nekünk.(személy szerint nekem nagyon tetszett)
    Biztos jó lesz, amit írni fogsz, de ha gondolod átolvasom még felrakás előtt. Csak szólnod kell.
    Pusz

    VálaszTörlés