2012. június 17., vasárnap

Vanity Fair interjú



Vanity Fair



Kristen a francia Vanity Fair magazin júliusi számának nyilatkozott és a címlapfotón is őt láthatjuk viszont egy   számomra indokolatlan kis szőrgombóccal a kezében. Az interjúban olvashatunk többek között a fotózásról  és a sokak által kritizált öltözködési szokásairól és stílusáról. A képek szerintem fantasztikusan sikerültek, egy igazi materiális világot tükröznek.A ruhák,illetve kiegészítők színvilága és stílusa egyszerűen lenyűgöző, bár azt a hatalmas fülbevalót nem igazán tudom mire vélni. A fotózásról még érdemes tudni, hogy Karl Lagerfeld, a híres divattervező is részt vett rajta néhány kép erejéig. A backstage videóban megtudhatjuk, hogy ez egy felejthetetlen pillanata volt Kristen életének, emellett néhány kulisszatitokra is fényderül a fotózásról.









Kristen lenyűgözően néz ki minden öltözékben és nagyszerű, mosolygós arca van, ezért senki sem tudja,hogy miért érzi úgy, hogy nem tökéletes. Úgy nyilatkozott, hogy bármelyik fotózáson kellemetlenül érzi magát és nem elég szép a képeken. De amikor a Vanity Fair fotózásán volt, nyugodtan érezte magát és ez a szituáció kényelmes volt számára, nem idegeskedett az arca vagy a külseje miatt. " Azon gondolkoztam, hogy amikor ez a fotózás véget ér, a körülöttem lévő emberek azt fogják gondolni, hogy mennyire nagyszerű volt és mennyire mesésen nézett ki"-mesélte Kristen. 







 A Vanity Fair újságírója így kezdte az interjút:


"Azt biztos állíthatom, hogy nagy küzdelmek lesznek, amikor Condon nagy sikerű Twilight befejezése, a Breaking Dawn 2. része év végén megérkezik a mozikba. Ne ölj meg, de én már láttam. Ne aggódj nem fogok semmi olyat kikotyogni, amit a könyv olvasói már ne tudnának. De annyit engedj meg elmondanom, hogy Simone de Beauvoir is jóváhagyná a filmet."




 "Nagyon sokszor kritizáltak, hogy nem nézek ki elég tökéletesen a fotókon"- osztotta meg Kristen Stewart a Vanity Fair szerkesztőjével, Ingrid Sischy-vel a júliusi számban. " Kaptam jópár szemrehányást emiatt, de ez nem zavar engem. Inkább büszke vagyok rá. Hogyha mindig tökéletes képek készülnének rólam, az emberek, akik egy szobában vagy a vörös szőnyegen állnak velem azt gondolnák: Micsoda színésznő! Mekkora hazugság! Az a gondolat nagyon bosszant, hogy amikor a képeim felén rosszul nézek ki, de mégsem mutatok ki semmit. Mit számít, ha az emberek kimennek a szobából és azt mondják : "Csodás volt és mennyire jól szórakozott. Igazán őszinte."
Nem foglalkozom azokkal a telhetetlen emberekkel, akik az igazat is hamissá akarják tenni.
De ez nem történhet meg Nálatok, a Vanity Fair-nél! "






Az elején még volt egy kis vonakodás, ugyanis Kristennek meg kellett küzdenie a közönséggel és a róla előre  kialakított véleményekkel is. " Az emberek elhatározták, hogyan fogják látni őt"- mondta Robert Pattinson a V.F-nek Stewartról. "Nem kétség, hogy ahányszor elmosolyodik, az emberek bele fogják illeszteni abba a képbe, ahol nem mosolyog. Néhányan úgy tartják, hogy nem tudja hogyan kell mosolyogni, ezért nem teszi semmilyen esetben. De úgy gondolom, hogy ez egy butaság és ő a tökéletes nő egyedi adottságokkal. Nagyon büszke vagyok rá, mert tudja, hogy nem elég jó színésznőnek lenni és tudja hogyan birkózzon meg a körülményekkel és a nehézségekkel."
Ahogy ez a nyilatkozatból is kiderül, Robert megpróbálja minden esetben a barátnőjét védelmezni és látszik, hogy mindennél jobban szereti, ezért érzi úgy, hogy Kristen a tökéletes nő számára.


Playing boss with Karl Lagerfeld? Not bad 



De nem törődve azokkal, akik kritizálják, őszintén be kell vallanunk, hogy tökéletesen néz ki ezeken a fotókon. Mario Testino készítette Párizs különböző részein a képeket.Az egyik  legromantikusabb képen Kristen egy álomszép balettruhát visel, melyen gyémántok is vannak és a táncos Jérémie Bélingard-dal pózol.






A személyes stílusáról úgy mesélt, hogy nagyon szeret valami igazán különlegeset viselni a világ legelismertebb és egyedi tervezőitől, habár nem igazán vonzza a divat. 
"Nézd csak azt a képet,amin 15 éves voltam. Egy fiúnak tűnök. A bátyám  ruháit viseltem! Nagyon nem érdekeltek ezek a dolgok és nem is gondolkoztam ezen soha. Mindig a tornacipőmben és laza ruhákban voltam,de nem érdekelt, hogy nevetségessé tesznek. Emlékszem egy lány 6.-ban rámnézett a tornateremben és azt mondta: "Úristen! Ez undorító! Te nem borotváltad le a lábad?!" 




Az életéről úgy nyilatkozott, ahogy a sztárok többsége. Visszaemlékszik arra a pillanara, amikor rájött, hogy a Twilight megváltoztatta az életét." Rákereshettél a Google-ben a nevemre és az első dolog, amit kiadott, az egy fotó volt rólam, amin a teraszon ülök és épp cigizem az exbarátommal. Ez volt azon a napon, amikor a film megjelent. Egy senki voltam.Egy gyerek.  Épp csak elmúltam 18. Másnap az újságokban én voltam az az idióta, aki egy elszállt fazon lánya, egy igazi vidéki lány és aki cigit szív. Jó fogás. De ez valójában megváltoztatta a mindennapjaimat. Azóta soha sem megyek ki a teraszra alsóneműben."




Remélem tetszettek a képek,illetve az interjú és sok érdekességet tudtatok meg! A jövőben is bőven akadnak majd hasonló interjúk, amit egy-egy magazinból (amihez sikerül hozzájutnom) nagy lelkesedéssel fordítok majd Nektek! A videót se hagyjátok ki!





xoxo: Rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése