2012. június 10., vasárnap

Könyvhéti események

Sziasztok!

Tegnap sikeresen eljutottunk a barátnőmmel a könyvhétre. Az élmény valami CSODÁLATOS, FELÜLMÚLHATATLAN volt! Már biztos, hogy ha törik, ha szakad (kivéve, ha aznap érettségink lesz) elmegyünk.
Szóval 14 órától (bizonyára voltatok ti is egy páran ott) kezdődött az interjú a három muskétással, vagyis: Szurovecz Kitty, Spirit Bliss és Benina közreműködésével! 14:30-tól kezdődött a dedikálás. Közbeszúrnám, hogy előtte beszereztem két új könyvet! Egyszerűen nem bírtam magammal! Démoni érintés 1. és Torment.
Szóval dedikáltattam az Árnyékvilágot és a Démoni érintést, és csináltam képeket!


Képek: 
Interjú közben

Interjú közben 2.

Katherine/Roderica

Az írónővel, Spirit Bliss-szel (remélem nem haragszik meg érte)

Szurovecz Kitty és Spirit Bliss
Hát az embertömegekkel és a dedikálásra sorban állókkal nem akartalak untatni titeket, de el tudjátok képzelni, voltak egy jó-néhányan!
Szóval, miután barátnémmal fejenként két könyvvel gazdagodtunk, és dedikáltattuk is őket, még volt időnk (hulla fáradtan, és nagy melegben) visszamenni az Arénába és kicsit széjjel-nézni, de végül mégiscsak birtokba vettünk egy kannapét és olvastunk.

Könyvek

Ajándék könyvjelző

Még nem túl nagy gyűjteményem legújabb tagjai

Fáradtan, de nagyon boldogan értünk haza, a reménnyel, hogy jövőre is elmehetünk!!

2 megjegyzés:

  1. Szólhattál volna, hogy az Arénában vagy főleg, hogy láttál is :D

    VálaszTörlés
  2. Jó' van na. Nem voltam benne biztos! Meg azt hittem, hogy ha tényleg te vagy, akkor úgyis találkozunk. Meg gondoltam, hogy biztos a könyvhétre mentetek, de ezek szerint nem...

    VálaszTörlés