2012. június 15., péntek

The Hillywood Show



The Hillywood Show





Régóta követem figyelemmel a The Hillywood Show pályafutását, igaz itthon még nem túl ismertek, de a tengerentúlon már nagy sikernek örvendhet a produkció. De kik is ők?
 
A The Hillywood Show két internetes sztár és egyben testvérpár, Hilly és Hannah Hindi agyszüleménye.  Minden paródiájuk gúnyosan és szatirikusan vázolja fel mind a szereplők és azoknak a tulajdonságait, mind a dalokat, illetve táncokat egy-egy olyan mozisiker filmből, mint például a Twilight vagy a The Dark Night. Mindegyik produkcióban a híres popkultúra tűnik fel, megcélozva ezzel a tiniket, illetve a fiatal felnőtteket.
 
A Show külseje és stílusa állandóan változik, hogy lépést tartsanak a legújabb trendekkel és elvárásokkal, mégis megtartva ugyanazt a humoros előadásmódot és a személyiségek kifigurázását egy rövid filmmusical formájában.
Túl az 5 milliomodik látogatón a The Hillywood Show-t megtekintők száma folyamtosan növekszik!
 
A legemlékezetesebb produkciójuk a vicces Twilight paródia, ami elérte a közel 2 milliós nézettséget a Youtube-on. Amikor ez a videó megjelent a neten, a népszerűségük az egekbe szárnyalt azzal a megállíthatatlan erővel, amit a Twilight fanok biztosítottak számukra.
 
Az ilyen paródiák nem újdonságok a filmnézők számára, ez alól a Twilight sem kivétel. A Youtube tele van számos vámpírfilm utánzattal, de ez a show valamiért különleges és kitűnik közülük. A hihetetlen és lélegzetelállító jelmezekkel és sminkekkel elértek egy Hollywoodi méretű produkció költségvetését. Nem beszélve az egyedi rendezésről, vágásról és persze írásról, amelyet a lányok készítettek egyedül.
 
Számos nagyszabású filmet és sztárt formáztak már meg köztük a Twilight és a Harry Potter összes részét, a Vámpírnaplókat és Lady Gagáról is láthatunk jópár kifigurázott alkotást.
 
Én nagyon jól szórakozom gyakorlatilag mindegyik videón, mert a filmeket egytől-egyig láttam és össze tudom kapcsolni a popslágerekkel és humorral fűszerezett részeket. De ezen az utolsón, a Breaking Dawn-os videón nevettem a legtöbbet!!! :D 

 

Nézzétek meg Ti is!!! 














xoxo: Rose

2 megjegyzés:

  1. én is imádom őket :D szerintem a 4. paródia lett a legjobb, nagyon ütős! :)

    VálaszTörlés
  2. hát én még csak az elsőt láttam, de azon annyit nevettem :D meg kellene, hogy nézzem a többit is, de még hiányzik rá az idő!! :(

    VálaszTörlés