2012. június 14., csütörtök

Akkor és most, avagy mennyire változtak meg a Twilight sztárjai 2. rész


Kicsit megkésve ugyan, de itt a folytatása az AKKOR ÉS MOST bejegyzésemnek.
Ebben a részben a többi Twilight sztár régi/új képeit láthatjátok, mint például Taylor Lautner, Nikki Reed, Kellan Lutz és Jackson Rathbone.



1. Az első nem is lehetne más mint, Taylor Lautner azaz Jacob (ha már az előző részből szándékosan persze csak véletlenül hagytam ki.) Őszinte leszek ,én egyáltalán nem vagyok vérfarkas rajongó, sőt gyakorlatilag a könyvekben is az ilyen részeket szerettem a legkevésbé olvasni. Ezért ez egyértelmű,hogy én nem a TEAM JACOB-ba tartozom. Ezt nézzétek el nekem, de valamiért nem tudott megfogni, hiába a szexi felsőtest, a bronzos bőr vagy a csábos mosoly. Engem ez a kép sem nyűgözött le...de döntsétek el Ti!

Akkor:




Most:
          


















2. A következő alanyom nem más,mint Nikki Reed, azaz a csodálatosan szép de jeges Rosalie. Érdemes tudni,hogy Rosalie az egyik kedvenc szereplőm a filmből. Nem mindig volt ez így, különösen az elején. Akkor még nagyon ellenszenvesnek tűnt, de mikor elolvastam a történetét akkor értettem meg,hogy ő miért is ilyen. Számomra ő volt a legfejlődőképesebb szereplő a történet során. A filmben is nagy hangsúlyt kap a szépsége, nos ez a való életben sincs másképp. Már a gyerekkori képeken is kitűnik bájos mosolya. Szerintem ő is a tipikus „Suli szépe kategória” győztese lehetne.

Akkor:












Egy sulis fotón






Most:


















A 2012-es MTV Movie Awards-on egy igazi dívaként

3. És íme a a szuperszexi és szuperizmos Kellan Lutz. Nos…szerintem ezt nem kell magyaráznom, hogy miért is vannak oda azokért a szemekért és kockákért lányok millió (köztük jómagam is.) Nyilván ő volt Mr.Népszerű már az oviban és a suliban is,de gondolom ezen nem csodálkoztok, pláne a képek alapján.
Csekkoljátok!


Akkor :

             



Igazi kis rosszfiú...



























Most:




4. Mai utolsó alanyom pedig Jackson Rathbone, vagyis a titokzatos Jasper.
Jasper karaktere nekem mindig is érdekes és különös mégis kicsit hátborzogató volt. Nem mondanám, hogy közel áll hozzám, mert számomra kicsit különc és van benne valami,ami távol is tart tőle. De persze Jacksonnal semmi bajom nincs. Ráadásul az életben szintén különc és egyedi stílusa egyenesen tetszik és el is nyerte a tetszésemet. A képek alapján egy átlagos srácnak tűnik, ami nem is gond.  Nem kell,hogy mindenki a szépfiú kategóriába tartozzon fiatalkorában. Mára azonban ez megváltozott, egészen helyes és jóképű srác lett belőle (persze lehet,hogy ez csak a stylistok érdeme).


Akkor:



 



          
















Most:




xoxo: Rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése