2012. május 25., péntek

Breaking Dawn


Sziasztok!!!

 Itt egy kis olvasnivaló a Breaking Dawn-nal kapcsolatban. Ugye azt már tudtuk eddig is, hogy a befejező rész novemberben érkezik a mozikba egy év várakozás után. Persze a történet ismert, de aki nem tudná az előzményeket az itt pótolhatja: http://www.youtube.com/watch?v=p1OHXR63a38&feature=relmfu

 Az igazat megvallva én már egy picit unottá váltam ebben a témában, ugyanis szerintem az, hogy az illetékesek 2 részre osztották a filmet elég nagy hiba volt. Nem csak a csalódott tinik miatt, hanem mert közel egy év telik el a két bemutató között, ami valljuk be felesleges és sok olyanok számára is, akik nem annyira fanatikusok. Mellesleg a film készítőinek valószínűleg ez is egy elég jelentős bevételforrás lesz.
 
Nyilván vannak olyanok akik persze tűkön ülve várják az idén novemberben érkező új részt.
Őket tárt karokkal és nem túl sok szabad hellyel várják majd a mozik, mert minden negatívum ellenére ez is, csak úgy, mint az eddigi Twilight-filmek, hatalmas sikert és bevételt hoz majd mind a magyar, mind pedig a külföldi moziknak. Ahogy ismerem magamat -sokakhoz hasonlóan- én is az elsők között fogom megnézni a filmet, bár az előző résznél is ezt terveztem, mégsem így történt.

Ja és aki nem látta volna még a hivatalos bemutatóját (amiből reméljük később látunk többet is) az itt teheti meg: http://www.youtube.com/watch?v=0d9kx6lfS0g



Ezeket pedig most találtam: 



xoxo: Rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése