2011. november 12., szombat

Szia

Sziasztok
Sajnálom kicsit el vagyok maradva.
Most már a 2700. látogatót is elhagytuk. Annyi időm sem volt, hogy ezt közzétegyem nektek.
Ígérem mihelyst túl leszek a föci érettségimen megint rendszeres lesz a friss a lapon. A következő nem tudom pontosan mikor lesz felrakva és azt sem hogy miből, de igyekszem.
Visszatérjek, szóval köszönöm mindenkinek, hogy olvassa a lapot és ilyen kitartóak vagytok annak ellenére is hogy most a blogra fordított időm lecsökkent. Szerintem már sokan közületek már a napokat, órákat, perceket és másodperceket számoljátok mikor jön már a Hajnalhasadás első része filmben. De már nem kell sokat aludni és már nézhetjük is a legközelebbi moziban. Én pl. úgy terveztem, hogy megajándékozom magam az érettségi után közvetlen, azzal, hogy a legjobb barátnőmmel megnézem. Bár még tőle nem kérdeztem remélem igent mond. :) Az is lehetséges, hogy majd most a hétvégén olvassa a blogot és akkor fogja megtudni. De majd úgyis kiderül. (csak zárójelben mondanám, hogy ha elolvasnád ezt Gabi most a hétvégén, akkor írd meg nekem ide, ha nem, akkor majd úgyis elmondom hétfőn)
Szóval jó hétvégét mindenkinek és csak várjátok továbbra is a frisst tőlem, ami már nincs olyan messzire. Legalábbis remélem.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése