2011. október 3., hétfő

Twilight Saga Breaking Dawn Trailer 3 In full HD Official 2011 Kristen S...



Sziasztok itt egy videó, hogy ráhangolódjatok a Breaking Dawnra! Igaz még van egy kis idő, de ez minket nem nagyon zavar. Jó szórakozást hozzá, ha még nem láttátok!

HÍREK A FILMRŐL:
Mindkét Breaking Dawn-mozit Bill Condon, a Dreamgirls és a Kinsey direktora rendezi, a rajongók azonban még mindig nem tudnak mindent, hiszen felvetődött, hogy a legutolsó Alkonyat-filmet 3D-ben forgassák le. A Summit tájékoztatása szerint erről még nem hoztak végleges döntést, egyes források azonban kiszivárogtatták, hogy Condon és alkotótársai nem szeretnék, ha a mű háromdimenziós lenne.

"Nagyon izgatott vagyok a Breaking Dawn-nal kapcsolatban, hiszen én rendezhetem a Twilight Saga csúcspontját, így az általam kerül a mozikba. Mivel a Rajongók tudják ezen filmes adaptáció egyike a Sagának így én és a stáb is abban bízunk, hogy egy egyedülálló filmes élményt tudunk majd nyújtani számukra"

Rendező Bill Condon


"Szerintem a Rajongók körében sincs dráma a Breaking Dawn filmes adaptációját illetőleg, egészen pontosan itt a két vagy egy részes mozira gondolok. Ugyanakkor szerintem nem lenne nehéz egy filmet kitölteni vele."

Író Stephenie Meyer


"Én már nagyon várom, hogy elkezdjük forgatni a Breaking Dawnt, ugyan akkor szerintem ez a történet abszolút de szavatolja a két részes mozira vivést. Azonban, ha ez utóbbi teljesül akkor dupla forgatási időre lesz szükség. Előnye még a két részes verziónak az, hogy így nem lesz az, hogy ez a jelenet nem jön be vágjuk ki, nem kell összetömöríteni a sztorit a futási idő miatt."

Színésznő Kristen Stewart

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése