2011. október 9., vasárnap

Spirit levele

Sziasztok!
Még augusztusban kaptam egy levelet, amit veletek is meg akartam osztani, de utána elfelejtődött, és csak most olvastam újra. De először is egy kis bevezető hozzá:
Amiért el kezdtem írni, az két személy inspirációja miatt kezdődött el, ez a két személy az írói példaképem. Az egyik Stephenie Meyer, akit talán nem kell bemutatnom. És Hujder Adrienn/Spirit Bliss, aki többek között megírta az Árnyékvilágot, és jelenleg is több könyv kiadásán dolgozik fáradhatatlanul.
Szóval még nyár elején írtam egy e-mailt Spiritnek, hogy látogasson el az oldalra és mondjon véleményt az írásaimról. Tényleg nem vártam sokat tőle. Nem gondoltam, hogy rögtön ajánl egy könyv kiadást, de amikor elolvastam a levelét, egyszer csak majdnem ugrálni kezdtem örömömben, és úgy megöleltem volna. Persze vannak még javítani való dolgok, de ez mégiscsak eltörpült az örömöm mellett. Persze tanulni fogok a hibáimból, és próbálok majd eleget tenni az ő javaslatainak is.
Úgy döntöttem felteszem nektek a levelet, hogy kicsit büszkélkedhessek vele.

"  Szia! 

Eljutottam végre a te történetedig is. :) Bocsánat, hogy ennyit kellett várnod...

Szépen fogalmazol, érdekesek és kidolgozottak a karaktereid, látszik, hogy összeszedetten, odafigyelve írsz, ahogyan az is, hogy megvan hozzá a tehetséged. :) Amin talán kicsit még dolgozni kéne, a párbeszédek, leírások és gondolati részek aránya. Nem olvastam végig a teljes történetedet, de azokból a részekből, amikbe beleolvastam, azt szűrtem le, hogy mikor párbeszédet írsz, azt elég hosszan teszed. Ez egyáltalán nem baj. Jó, ha a karakterek rendesen megbeszélnek mindent. Viszont a párbeszédeket néha megszakíthatnád egy kicsit több leírással és gondolati résszel. :) Hogy arányos legyen az egész. :) De ezen az egy észrevételen kívül mást nem is nagyon tudnék kiemelni. Tényleg jól írsz, jól fogalmazol, a helyesírással sincsenek gondjaid, szépen használod a szavakat, jól szövöd a történetet, szóval, írj csak, mert az alapok az ujjadban vannak. :)

Remélem, hogy tudtam egy kicsit segíteni neked! :)
Puszi:
Spirit Bliss "

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm neked Spirit, hogy válaszoltál az e-mailemre. Tényleg nagyon jól esett. Az hogy a példaképem vagy, nem csak azt jelenti, hogy írásban, hanem az ilyen "megnyilvánulásokban" is.
    Még egyszer köszi. Jó írást!
    És ha ellátogatsz az oldalra, akkor nyugodtan írj kommentet.

    VálaszTörlés