2011. augusztus 26., péntek

Új könyv

Nos itt egy újabb Vörös Pöttyös. Nem más mint A mennyország várhat című könyv Cally Taylor-tól. Még ugyan nem olvastam végig, de ez az apró rész belő teljesen megfogott. Először barátnőm hívta fel rá a figyelmet, és a legközelebbi könyvesboltban rögtön el is olvasta az első 5 fejezetet. Aztán elkezdett keresgetni az interneten és megtalálta ezt a letölthető pár fejezetből álló könyvet, úgyhogy gondoltam én is kirakom ide. Pár ember szerint (szeritem is van alapja) ez a könyv sem a Vörös Pöttyös könyvek közé, sem az Arany Pöttyös könyvek közé nem illik. De szerintem mindkettőből egy-egy tulajdonság vegyítve van, ami csak mégjobbá teszi az egészet. 

Borító:

Ismertető:

"Mesés... az ember legszívesebben egy szuszra kiolvasná. Bájos, romantikus és nagyon mulatságos." - (Kate Harrison) Két kezem közé fogtam az arcát, és viszonoztam a csókot. Ügy éreztem, ennél már nem is lehetne tökéletesebb az életem. Igazam volt... Lucy Brown repes a boldogságtól. Almai férfijával - a kedves, jóképű, szellemes Dannel - már az esküvőt tervezgetik, és minden, amire a lány valaha vágyott, hirtelen kézzelfogható közelségbe kerül. Az esküvő előestéjén azonban Lucv halálos balesetet szenved. Két lehetősége van: hagyja, hogy elszakítsák élete szerelmétől, és a mennybe megy, vagy örök életére Dannel marad... szellem képében. Lucy egy percig sem habozik a válasszal: nem akar megválni Dantől. De azért semmi sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Ha Lucy szellem akar lenni, társat kell találnia egy vadidegen embernek ... És amikor rájön, hogy Anna, akit a barátnőjének hitt, bármire képes, hogy megszerezze magának az összetört és kiszolgáltatott Dant, hirtelen felgyorsulnak az események...

Ha valaki kedvet kapna hozzá, akko jó olvasást!!

Itt beleolvashattok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése