2011. augusztus 7., vasárnap

Hahó!!

Hahó!!!

Visszatértünk. Vagyis még nem teljesen, mert mint láthattátok sajnos nincs új fejezet felrakva. Még dolgozunk rajta. De amiért most írok nektek, az az, hogy feltettem egy kérdést Facbook-on. Kérek mindenkit, hogy aki olvassa ezt és van Facebook-ja, az menjen fel és válaszoljon a kérdésre. Nagyon megköszönném mindenkinek!!
Kiírom ide is a kérdést, de lécci ide csak az válaszoljon, akinek nincs Facebook-ja. 
'Megvagytok elégedve az oldal dizájnjával, vagy inkább változnia kellene?'
Köszi mindenkinek és még egy kis kitartást a következő fejezetig!!!
Puszi!!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jó, de ha kell segítség fejléc, háttérkép készítésben én itt vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi!!
    Rád mindig számíthatok, ha véleményre van szükségem. Mikor fogod tovább írni az Édes drága Pokol-t? Nekem nagyon tetszik, egyedül azt sajnálom, hogy rövid... Na mindegy.. Köszönöm még egyszer a kommentet.

    VálaszTörlés